Eαν επιθυμείτε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου της παραγγελίας σας, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής της. Εάν έχουν περάσει 3 μέρες από την παράδοση, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε με αλλαγή, για οποιονδήποτε λόγο.

Παρακαλούμε μην επιστρέφετε το δέμα σας προτού έρθετε σε επικοινωνία με το info@hadrajewels.gr .

Για λόγους υγιεινής δεν μπορείτε να επιστρέψετε σκουλαρίκια.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@hadrajewels.gr . Κατόπιν συνεννόησης, θα σας αποστείλουμε το κόσμημα της προτίμησής σας. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη (3 ευρώ).

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του. Μόλις ολοκληρωθεί ο ποιοτικός έλεγχος και δεν διαπιστωθούν φθορές τότε θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν. Οποιοδήποτε ένδειξη ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, ακυρώνει την δυνατότητα αλλαγής. 

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φτάσει σε εμάς, βρίσκεται υπό τη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθούν τυχόν ζημιές και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Αν θέλετε να προβείτε σε αγορά δώρου θα πρέπει στις σημειώσεις της παραγγελίας να αναφέρετε ότι επιθυμείτε κάρτα αλλαγής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη το περιθώριο των 10 ημερών για αλλαγή. Στην προκειμένη περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς (3 ευρώ).

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αγοράσετε εκπτωτικό προϊόν θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι δεν αλλάζεται ή επιστρέφεται. Δεν δεχόμαστε επιστροφές/αλλαγές στις προσφορές τύπου BLACK FRIDAY, CYBER MONDAY, 1 + 1, και σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τη χρήση ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ.

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε φτάσει σε εσάς με φθορές, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δικαιούται αποζημίωση.

Για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί με χώρα προορισμού την Κύπρο ισχύει το πλαίσιο των 48 ωρών μέσα στο οποίο θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει για την επιθυμία σας. Ωστόσο, θα πρέπει να έρθουμε σε προσωπική επικοινωνία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας .