Καλάθι

Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Eαν επιθυμείτε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου της παραγγελίας σας, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής του δέματος από την εταιρεία courier. Εάν έχουν περάσει 3 μέρες από την παράδοση, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε με αλλαγή, για οποιονδήποτε λόγο.

Παρακαλούμε μην επιστρέφετε το δέμα σας προτού έρθετε σε επικοινωνία με το info@hadrajewels.gr .

Για λόγους υγιεινής δεν μπορείτε να επιστρέψετε σκουλαρίκια.

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται.

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@hadrajewels.gr ή με τη σελίδα μας στο Instagram @hadra_jewels. Κατόπιν συνεννόησης, θα σας αποστείλουμε το κόσμημα της προτίμησής σας. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη (3).

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του. Όλα μας τα προϊόντα υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο πριν την αποστολή. Για αυτό και πρέπει να επιστραφούν ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα έχετε λάβει. Οποιαδήποτε ένδειξη ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, ακυρώνει την δυνατότητα αλλαγής.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φτάσει σε εμάς, βρίσκεται υπό τη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθούν τυχόν ζημιές και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται “χέρι με χέρι”. Μας ενημερώνετε γραπτώς για το/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, καθώς και με ποιο/α θέλετε να αντικατασταθούν. Θα σας αποστείλουμε το δέμα με τα νέα προϊόντα στην πόρτα σας με courier. Εσείς απλά παραδίδετε στον διανομέα το παλιό δέμα και παραλαμβάνετε το καινούριο.

Αν θέλετε να προβείτε σε αγορά δώρου θα πρέπει στις σημειώσεις της παραγγελίας να αναφέρετε ότι επιθυμείτε κάρτα αλλαγής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη το περιθώριο των 10 ημερών για αλλαγή. Στην προκειμένη περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς – αλλαγής (3).

Αν είστε κάτοχος δωροκάρτας (Gift card) θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν μπορεί να γίνει αποζημίωση του ποσού σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να το αξιοποιήσετε εξ ολοκλήρου.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αγοράσετε εκπτωτικό προϊόν θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι δεν αλλάζεται ή επιστρέφεται. Δεν δεχόμαστε επιστροφές/αλλαγές στις προσφορές τύπου BLACK FRIDAY, CYBER MONDAY, 2+1, FREE SHIPPING  και σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τη χρήση ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ. Αλλαγές γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ στο νούμερο των δαχτυλιδιών σε αυτή την περίπτωση.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε φτάσει σε εσάς με φθορές, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δικαιούται αντικατάσταση ή αποζημίωση.

Για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί με χώρα προορισμού την Κύπρο ισχύει το πλαίσιο των 48 ωρών μέσα στο οποίο θα πρέπει να μας έχετε ενημερώσει για την επιθυμία σας. Ωστόσο, θα πρέπει να έρθουμε σε προσωπική επικοινωνία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την ενημέρωση του πελάτη για την επιβάρυνση των μεταφορικών εξόδων.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος σε αποστολές που πραγματοποιούνται εντός Ευρώπης και Ην. Βασιλείου, θα πρέπει να γνωρίζεται ότι δεν πραγματοποιούνται.